کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چهار هزار سیم‌کارت ارسال‌کننده پیامک تبلیغاتی مسدود شد

بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، تاکنون چهار هزار سیم‌کارت ارسال‌کننده‌ی پیامک تبلیغاتی مزاحم مسدود شده است.

چهار هزار سیم‌کارت ارسال‌کننده پیامک تبلیغاتی مسدود شد

حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد که حدود چهار هزار سیم‌کارت ارسال‌کننده‌ی پیامک‌های تبلیغاتی بر اساس گزارش‌ شکایت مردم به سامانه ۱۹۵ مسدود شده است.

فلاح جوشقانی با بیان اینکه اخیرا وزیر ارتباطات دستور ویژه داد که بازهم شرایط برای اعلام شکایت مردم از مزاحمت‌ پیامک‌های تبلیغاتی تسهیل شود، افزود:

امیدواریم به‌زودی حداقل‌های باقی‌مانده از این سیم‌کارت‌ها نیز شناسایی و مسدود شوند.
به گفته‌ی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این سیم‌کارت‌ها صرفا با هدف ارسال پیامک انبوه خریداری می‌شوند و مسدود کردن سرویس پیامک این سیم‌کارت‌ها به معنای قطع ارتباطشان تلقی می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات همچنین اعلام کرد که حدود ۱۵۰ هزار شکایت از پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم به سامانه ۱۹۵ ارسال شده است که بخشی از این شکایات فرمت اشتباه دارند و تنها ۵۰ درصد آن‍ها برای بررسی مجاز شناخته شد که مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته‌ی فلاح جوشقانی، بررسی شکایات دریافتی از سیم‌کارت‌های مزاحم ارسال‌کننده‌ی پیامک تبلیغاتی به این نحو است که اگر تعداد شکایات از یک سیم‌کارت به پنج مورد برسد و بررسی‌ها نیز نشان دهد که شماره مورد نظر در ۳ روز گذشته به ارسال پیامک انبوه با آستانه ۴۰۰ پیامک اقدام کرده است و مکالمه صوتی نیز نداشته باشد، مشمول قطع سرویس خواهد شد.

وی ادامه داد:

صرفا با دریافت یک شکایت از یک پیامک، اقدام به قطع ارتباط نمی‌کنیم؛ چرا که ممکن است فردی با هدف شخصی، اقدام به اعلام شکایت از یک شماره کرده باشد. ما باید به این اطمینان برسیم که سیم‌کارت مد نظر صرفا برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که با روش‌های مختلف نرم‌افزاری به این نتیجه خواهیم رسید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39676 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/09/08 تعداد مشاهده: 2233
سافت گذر